Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

ChanaJA

9. 11. 2011 13:18
Jak to vypadá dneska

Ahoj,

přeposílám Ti zprávu z Canarias7

11:01 Durante esta mañana la burbuja del volcán herreño en La Restinga se ha tomado un respiro. La ebullición marina prácticamente ha desaparecido. El mar está totalmente en calma y el día es espectacular, con un sol radiante, informan Rosa Rodríguez y Arcadio Suárez desde La Restinga.

1 0
možnosti
N

nietzschema

10. 11. 2011 9:03
Re: Jak to vypadá dneska

R^

gracias :-)

0 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

6. 11. 2011 19:59
Ale co my s tím?

8-o?

Pomohl by protest proti zemětřesení v Mexiku??

0 0
možnosti
M

milanalois

6. 11. 2011 19:28
dík za informace

Je-li to pravda, zasluhuje to skutečně zvýšenou pozornost.

0 0
možnosti
DH

malý david

6. 11. 2011 12:23
věříte tomu,

že nám může být nějaká erupce ukradená?

0 0
možnosti
N

nietzschema

6. 11. 2011 12:41
A věříte Vy tomu,

že jsem dlouho přemýšlel, jestli na takový výlev deprivované malosti mám vůbec reagovat? Nakonec, jak vidíte, jsem se rozhodl, že zareaguji, ale pouze tak, že Váš komentář je minimálně infantilní...

ono ostatně co čekat od malého davida, asi jsem tedy já naivní...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS