Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

wiki5.5

18. 9. 2009 20:16
jakym argumentem

podporite nazor, ze chybi argumentace... nebo ze byste mel zase sva dogmata?

0 0
možnosti
N

nietzschema

19. 9. 2009 18:58
Re: jakym argumentem

Trochu nerozumím tomu, proc pisete "mel ZASE sva dogmata", ale to je irelevantni resit....

jinak by me zajimalo, co po mne chcete, vite to vubec sam? kdyz neco nekde neni, tak se spatne argumentuje, jestli mi rozumite. Kdybych rekl, ze se tam objevuje spatna, nebo scestna argumentace, muzu oponovat a davat konkretni argumenty proc a jak si co myslim. Stejne jako to delam ted. Argumentuji vam, protoze si myslim, ze po mne chcete hloupost, coz jsem vam oduvodnil, proc si to myslim a argumentoval. Tak se lepe vyjadrete. dekuji

0 0
možnosti
HN

Hančka

18. 9. 2009 19:15
souhlasím s autorem

Ty kategorické odsudky a "všechno vím, všechno znám" některých blogerů mně taky lezou na nervy. Připomnělo mi to chvíle, kdy jsem psala svůj první blog. Dost dlouho mi trvalo, než jsem svůj text vypustila do éteru. Nesouhlasím s názorem, který jsem slyšela, že na blog prý každý "vyblije", co má zrovna na jazyku. Tak nevím, jestli jsem příliš útlocitná, když očekávám, že si to autor po sobě aspoň několikrát přečte.

Hana Němcová

0 0
možnosti
J

jirkaknop

18. 9. 2009 19:49
Re: souhlasím s autorem

Haničko,víte co se říká o sebechvále? Dovoluji si ale citovat z Vašeho blogu: Dovolila jsem si ve spojitosti s dabingem použít pár vulgarismů. Sic v angličtině, avšak v neořezané formě. A chvíli je - z pohledu čistě lingvistického - rozpitvávala . Někteří to ale těžce nesli a zdáli se být pobouřeni. ??? No, koneckonců od toho diskuse jsou, říkala jsem si. Chtělas rozproudit debatu, tak tady to máš.

Vidíte a právě tím , tou sprsťačinkou bez hvězdiček,jste neprošla nároky autora tohoto blogu!

0 0
možnosti
L

Lenny623

18. 9. 2009 16:03
Berete to rozumem, ale tady jde o emoce

Nejde o to, jak je který článek přínosný a inteligentní, ale jak nasedne na citové rozpoložení převážně naštvaných lidí televizí. Takže po zprávách lidé zasednou a snaží se na té emocionální vlně přiživit štvavým článkem. Když někdo naštvaný ten článek uvidí, vlastně mu zchladí žáhu na dotyčného politika nebo jev a klikne karmu. Říká tím, že s tím souhlasí a jestli jsou v článku blbosti nebo fakta, je jedno, někdy lidi čtou jen titulky. Podívejte se třeba na bloggerku, která tu seká vysoce karmické články: o sobě tvrdí, že je studentka žurnalistiky a přitom je to plnokrevný hysterický bulvár, ale funguje to. Když tu někdo přináší fakta nebo zamyšlení či fotky, lidi to odzívnou malou karmou, takže i ostatní dotlačí se tu vztekat, psát jak s tím či oním vyběhli a jaký je JP blbec, protože vlastně píší ne pro novost myšlenky, která je napadla nebo šíření poznání, které někde nastudovali, ale jen a jen pro pochvalu a přijetí davem.

0 0
možnosti
J

jirkaknop

18. 9. 2009 16:39
Re: Berete to rozumem, ale tady jde o emoce

Já si OPRAVDU myslím,že JP je blbec. Proč bych to měl skrývat? Nečekám na pochvalu. Řekl bych to i na sjezdu těch oranžistů,ale nikdo mne nikdy nepozval..Třeba jednou Macura,až ho vyhodí..

0 0
možnosti
J

jirkaknop

18. 9. 2009 16:00
Autore mohl byste začít u sebe?

Rád bych si přečetl nějakou argumentaci k tomu,co tvrdíte. Váš článek je obecný, nic neříkající. Téměř bez názoru,takové zvolání. Chtělo by to rozumně zvážit,co napíši , dodat odpovědnou kritiku a názor a teprve poté článek zveřejnit.

0 0
možnosti
N

nietzschema

18. 9. 2009 16:15
Re: Autore mohl byste začít u sebe?

Chcete-li od mě argumentaci, tak bych se musel uchýlit k obhajování slušnosti, etiky, morálky a podobně a to si myslím, že jsou v naší společnosti atributy, které se vštěpují všem pomalu od narození.

Ale jestli máte představu, že když budu psát o trestu smrti, tak budu dávat argumenty, proč je nutné odsoudit vraždu (příklad), tak jste asi poněkud mimo. Psát bych musel argumenty pro to, proč trest smrti ano x ne a nikoli jestli trestat.

0 0
možnosti
OU

18. 9. 2009 15:06
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
N

nietzschema

19. 9. 2009 19:02
Re: to už tady bylo...

jaka zkusenost z vas mluvi...:-)

Myslim, ze to neni o opajeni se tematem BLOG, ale ponekud o necem jinem. Sam tvrdite, ze se podobne clanky objevuji. Ja se ptam, proc? Nemyslite, ze je tedy neco v neporadku?

???

0 0
možnosti
MF

falm

18. 9. 2009 14:25
Vážený kolego

Vaše volání by bylo úplně úžasné a chvályhodné, kdybyste byl šéfredaktorem nějakých on-line či tištěných novin, časopisu, stejně tak rozhlasu či televize - nejlépe veřejnoprávního typu.

Od BLOGU se však očekává něco jiného a o tom blog vlasně je: o svobodě slova i myšlení, o vyjádření názoru bez zodpovídání se nějaskému šéf-redaktorovi, bez dozoru editora, té či oné strany politické či ekonomické... Prostě píši JÁ a toto je můj světový názor!

Važme si svobody slova i projevu, byť nemusím chodit daleko pro zákonná náhubková omezení apod. Nechtějte proto příliš mnoho ani po sobě, ani po kolezích, tím méně  diskutujících.

Chtějte jen možnost svobodně a volně zákonným způsobem vyjádřit Váš osobní názor.

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 746x
Existují dvě božstva: Svět a mé nezávislé Já.

Seznam rubrik